Wij leveren een top Interim Manager en zijn daarnaast een Training & Coaching bureau. Onze ruime ervaring op het gebied van o.a. Klant (Contact) Centra, Media bedrijven, Incasso, Sales, ICT, Zorg, Luchtvaart en Finance afdelingen bieden ons de mogelijkheid om organisaties succesvoller te laten zijn. Mede door de juiste combinatie van onze eigen werkervaring, kennis en opleiding. Door ons hechte netwerk hebben wij diverse “bewezen” professionals om in te zetten. We doen dit op locatie maar hebben inmiddels ruime ervaring in Hybride of remote werken.
Wij ondersteunen organisaties in hun ontwikkeling door te kijken naar de mogelijkheden, naar wat er al is, wat er goed gaat en naar de aanwezige kwaliteiten en talenten binnen de organisatie. Dit op een manier die absoluut uniek is en bewezen bestendige resultaten boekt. Soms kan je iets bijleren soms kan je wat afleren. Maar begin met het gebruik van talent wat er al is.
Peter den Herder
“ Wij maken juist gebruik van de reeds aanwezige kwaliteiten en talenten maar ook het potentieel in een organisatie. Dat die kwaliteiten en talenten niet bij iedereen gelijk zijn is juist een pre. Wij gaan uit van wat er wél is, wat er al goed gaat en ontwikkelen mensen en teams vanuit die basis om samen een stabiele voorspelbare en vooral succesvolle organisatie te creëren. Onze aanpak is praktisch, persoonlijk en vooral direct “